Świąteczne zajęcia | Kerstactiviteiten 2021

Świąteczne zajęcia to świetna zabawa. Świąteczna atmosfera: dekorowanie pierniczków, ozdabianie choinki i odwiedziny Świętego Mikołaja.

Mikołaj nie ubrał kozaków i niektóre dzieci zastanawiały się czy na pewno to ten z Laponii. Ale prezentów nikt nie odmówił. Prezentami były gry, więc było w co grać w święta lub w trakcie lockdown.

Kerstactiviteiten zijn erg leuk. Feestelijke sfeer: gemberkoekjes versieren, de kerstboom versieren en op bezoek bij de kerstman.

De kerstman droeg geen laarzen en sommige kinderen vroegen zich af of het wel de echte uit Lapland was. Blijkbaar was het ook niet echt een probleem, want niemand weigerde een cadeautje aan te nemen. De cadeautjes bestonden uit spelletjes, dus er was iets te spelen tijdens de vakantie of tijdens de lockdown.