Andrzejki | Feest van Sint Andreas 2021

Impreza andrzejkowa udała się. Dzieci poznały odrobinkę andrzejkowych obyczajów i świetnie się bawiły.

Program był napięty: pudełko zagadek, wyścig butów, loteria z nagrodami, tańce i wróżby. Dzieci i nauczyciele pięknie się przebrali, szczególnie najmłodsi. Rodzice pomogli przygotować zabawy.

Czy spełnią się nasze andrzejkowe wróżby? Nie wiadomo. Szczęście sprzyja odważnym.

Het feest van Sint Andreas was geslaagd. De kinderen maakten kennis met de gebruiken die horen bij het feest van  Sint Andreas en ze hadden een geweldige tijd.

Het programma was strak: een puzzeldoos, een schoenenrace, een loterij met prijzen, dansjes en waarzeggerij. Kinderen en leerkrachten waren prachtig verkleed, vooral de jongsten. Ouders hielpen bij het voorbereiden van de activiteiten.

Zullen onze voorspellingen voor Sint Andreas uitkomen? Het is niet bekend. Geluk wordt toebedeeld aan de dapperen.