Impreza Karnawałowa | Carnavalsfeest

W niedziele 5 lutego odbyła się impreza karnawałowa w restauracji Klein Zakopane w Giesbeek. Wiele rodzin z naszej szkoły wzięło udział i była fajna zabawa.

Dzieci przebrały się karnawałowo. Była pszczółka, wróżka, Elza z krainy lodu i Spiderman. Na imprezie obecny był magik, który robił balony i magiczne sztuczki. Był też stół z pracami plastycznymi, gdzie dzieci mogły się kreatywnie pobawić.

W międzyczasie, w trakcie polskiego obiadu z pierogami i czerwonym barszczem, rodzice mogli spokojnie porozmawiać z nauczycielami i innymi rodzicami. Na koniec imprezy dzieci zjadły po lodzie a rodzice wielki deser upieczony przez mamy z naszej szkoły.

Op zondag 5 februari vond er een carnavalsfeest plaats in restaurant Klein Zakopane in Giesbeek. Veel gezinnen van onze school deden mee en het was gezellig.

De kinderen waren verkleed in carnavalskostuums. Er was een bij, een fee, Elsa uit Frozen en Spiderman. Er was een goochelaar op het feest, die ballonfiguren maakte en goocheltrucs deed. Ook was er een tafel met kunstwerken, waar kinderen creatief konden spelen.

Ondertussen konden de ouders tijdens het Poolse diner met Poolse tortellini en rode borsjt rustig praten met leerkrachten en andere ouders. Aan het einde van het evenement aten de kinderen een ijsje en aten de ouders een enorm nagerecht, gebakken door moeders van onze school.