Andrzejki | Feest van Sint Andreas 2022

Andrzejki dopiero 30 listopada ale w naszej szkole świętowaliśmy już dzisiaj. Dzieci i nauczyciele doświadczyły wiele różnych zabaw i wróżb andrzejkowych.

Najmłodsi robili ciastolinę i wyrabiali z niej ciastka z brokatem. Były też przebieranki i tańce. Starsze dzieci skupiły się na wróżbach i przepowiadaniu przyszłości. Lanie wosku i interpretacja wyniku było zgodnie z oczekiwaniami jedną z głównych atrakcji.

Het feest van Sint Andreas is op 30 november, maar we vierden het vandaag op onze school. Kinderen en leerkrachten hebben veel verschillende Sint-Andreasspelen gespeeld en waarzeggerij gedaan.

De jongste leerlingen maakten zelf play-doh en hebben er glitterkoekjes van gekleid. Kinderen zijn verkleed en hebben gedanst. De oudere leerlingen concentreerden zich op waarzeggerijen. Het gieten van was en de interpretatie van het resultaat was, zoals verwacht, een van de hoogtepunten.