Magdalena Rahman

Bestuurslid en Docente Groep 6. Adelaars

Magdalena Rahman is sinds het schooljaar 2021-2022 leerkracht in de nieuwe Adelaars-groep en leerkracht-coördinator in het schoolbestuur. Ze kwam in 2014 naar Nederland vanuit een klein stadje in Podlasie, Wysokie Mazowieckie. Het was ook toen dat haar avontuur bij de Poolse School Nijmegen-Arnhem begon, omdat zij twee van haar kinderen zich daar inschreef. Een jaar lang kwam ze als ouder naar school en werd toen lerares, bestuurslid, en tot kortgeleden secretaris.

Voordat ze naar Nederland kwam, werkte ze ruim 10 jaar als wiskundedocent bij het Opleidingscentrum voor Beroepsonderwijs in Wysokie Mazowieckie. Daar behaalde ze de graad van aangesteld docent en begon ze een stage als gediplomeerd docent. Momenteel probeert zij in Nederland terug te keren naar haar voormalige beroep.

Interesses

• Reizen