Evenement details:

dec

Świąteczne zajęcia | Kerstactiviteten 2022

10:45OBS De Tarthorst

Na ostatniej lekcji w roku 2022 dzieci i nauczyciele przygotowywali się do świąt Bożego Narodzenia i świętowali razem po polsku.

Dzieci wykonywały różne dekoracje świąteczne: piękne choinki z szyszek, zaśnieżone choinki z wełny, mikołaje z odcisków dłoni oraz smakowite pierniczki. Nie zabrakło też pięknych rysunków z choinką i Mikołajem. Razem śpiewaliśmy i słuchaliśmy polskich kolęd i piosenek świątecznych.

Niespodzianką była wizyta Świętego Mikołaja z workiem prezentów. Każde dziecko bez wyjątku otrzymało prezent: grę planszową, bo wszystkie dzieci z naszej szkoły były grzeczne w ostatnim roku.

Tijdens de laatste les van 2022 waren leerlingen en leerkrachten zich aan het voorbereiden op Kerstmis en vierden het samen op de Poolse manier.

Kinderen maakten diverse kerstversieringen: mooie kerstbomen van kegels, besneeuwde kerstbomen van wol, kerstmannen van handafdrukken en lekkere gemberkoekjes. Ook waren er mooie tekeningen met een kerstboom en de kerstman. We zongen samen en luisterden naar Poolse kerstliedjes.

De grote verrassing was het bezoek van de Kerstman met een zak cadeautjes. Iedere leerling (zonder uitzondering) kreeg een cadeautje: een bordspel, want alle kinderen van onze school waren braaf in het afgelopen jaar.