Evenement details:

sep

Polentocht w Driel | Polentocht te Driel 2022

10:45De Oldenburg, Hofplein 1, 6665 DH Driel

Tym razem przeszliśmy Polentocht większą grupą. Mimo, że deszcz lał cały ranek, na starcie zebrała się duża grupa uczniów, rodziców, nauczycieli i nawet jeden pies. Po krótkim wprowadzeniu o operacji Market Garden przygotowanym przez nauczycieli, wymaszerowaliśmy na 6-kilometrową trasę Polentocht po Driel i okolicach. Spacer udał się, mimo że na początku trochę padało. Na końcu każdy uczestnik otrzymał medal i pamiątkowy długopis od organizatorów.

--

Dit jaar ging de Poolse School Nijmegen-Arnhem weer met een grotere groep naar de Polentocht. Hoewel het de hele ochtend regende, verzamelde zich een grote groep leerlingen, ouders, leerkrachten en zelfs een hond bij de start. Na een korte introductie door de docenten over operatie Market Garden, wandelden we de 6 km lange Polentocht-route in en rond Driel. De wandeling was prima: eerst met paraplu en daarna in het zonnetje. Aan het einde ontving elke deelnemer een medaille en een herdenkings-balpen van de organisatoren.