Boekpresentatie met Rafał Wittek

Vandaag, 16 maart 2024, hadden we het genoegen om een ​​bijzondere ontmoeting met de auteur Rafael Wittek te organiseren – een schrijver van gedichten en boeken voor kinderen. Het was echt een magische ervaring die ons meevoerde naar de wereld van de verhalen en gedichten van de heer Wittek.

De bijeenkomst vond plaats tijdens schooluren om 11:30 uur. We willen alle kinderen en ouders bedanken die deelnamen aan deze speciale ontmoeting. Het was een uitstekende gelegenheid om niet alleen inspirerende verhalen te beluisteren, maar ook om vragen te stellen en de auteur persoonlijk te leren kennen.

De kinderen waren buitengewoon actief, luisterden met interesse naar de auteur en stelden zelf vragen. Dit onvergetelijke evenement zal zeker in het geheugen blijven van alle deelnemers.

Bedankt voor uw deelname aan deze bijzondere ontmoeting!