Uitslagen van de Mooiste Kerstkaart Wedstrijd, georganiseerd door de Poolse School Nijmegen-Arnhem.

Aan de wedstrijd deden 24 kinderen van de 9 Poolse scholen in Nederland mee. De meeste kaarten werden gemaakt in de leeftijdscategorie 5-6 jaar (8 inzendingen) en met name door de kinderen van de Poolse School uit Oss (7 inzendingen). Helaas werden er 2 kaarten niet toegelaten tot de wedstrijd door het ontbreken van het wedstrijdformulier.

Alle kaarten waren prachtig. De kinderen hebben er veel werk, fantasie en liefde in gestoken. Iedereen zou graag zulke kaarten voor Kerstmis willen krijgen via de Post. Foto’s van collages van kaarten zijn hieronder te zien. Bedankt aan alle deelnemers.

Op 11 december selecteerde de jury (2 ouders en één leerling van de Poolse School Nijmegen-Arnhem) de winnaars in de volgende categorieën:

Leeftijdscategorie 3-4 jaar:

1. ste plaats: Jakub Kasprzyk van PS Bollenstreek
  2. de plaats: Kasper Andrzejewski van PS Eindhoven
  3. de plaats: Michalina Rzepka van PS Nijmegen-Arnhem

Leeftijdscategorie 5-6 jaar:

1. ste plaats: Oliwia Kasprzyk van PS Bollenstreek
  2. de plaats: Liliana Linowska van PS Bollenstreek
  3. de plaats: Hannah Verouden van PS Nijmegen-Arnhem

Leeftijdscategorie 7-9 jaar:

1. ste plaats: Sonia Siekierska van PS Oss
  2. de plaats: Olaf Sadowski van PS Amersfoort
  3. de plaats: Lena Andrzejewski van PS Eindhoven

Leeftijdscategorie 10-11 jaar:

1. ste plaats: Wiktoria Siekierska van PS Oss
  2. de plaats: Marissa Sepers van PS Oss
  3. de plaats: Natalia Czapska van PS Meterik

Leeftijdscategorie 12-14 jaar:

1. ste plaats: Julia Lońska van PS Oss

Alle winnaars van harte gefeliciteerd!

Wij bezorgen de diploma’s en gewonnen prijzen aan de school of sturen ze per post op, na voorafgaand contact met de winnaars.